Alla inlägg under november 2011

Av Jeanette - 23 november 2011 21:13

Allting är så svart

livet känns så meningslöst.

varför?

Allting borde vara ljust,

livet borde kännas underbart!

Men varför gör det inte det?

varför har jag just hamnat

i denna svacka?

tankarna bara rullar runt,

som om det var kaos i

mitt huvud!

Inga glada tankar,

bara mörka svarta tankar!

VARFÖR?

  mean-jean

Av Jeanette - 23 november 2011 20:38

Mina katter är bra.

Ni älskar mig fast jag gör många fel!

Ni dömmer mig inte, bara kryper

upp i sängen och kelar med mig

när jag är ledsen och busar när jag är glad!

Ni tröstar även om ni inte kanske förstår.

Ni finns alltid här och håller mig sällskap!

Det känns tryggt att ha er här,tack för att

ni finns! FINDUS OCH FELIX

                mean-jean


Av Jeanette - 23 november 2011 20:15

DÖDENS KORRIDOR

I en lång korridor där 
det suckar och ekar

där finns det ögon som

tittar och tvekar.

Värmen och kylan de turas om. Där finns det folk

som ingen känner. Vita som isen så att de skrämmer.

I en lång korridor finns det

massor av ånger plågad av andar i olika sånger,

i golvet sitter många minnen i en värld full av

många olika sinnen.

Väggarna skapar ett dystert klimat jag vill

flyga iväg med en väldig fart!

I en lång korridor finns det inget ljud

bara ett viskande från en overklig gud.

Alla där har sin egen värld, full av längtan

till sin långa färd, där snurrar allt i ett

ändlöst slut när sorgen ej hittar ut!

                   mean-jean


Tidigare månad - Senare månad

...

Presentation

jag ,jag och jag, och mitt liv!!!!!!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

jag,jag och jag, sen resten av den här lilla


Ovido - Quiz & Flashcards