Direktlänk till inlägg 4 december 2011

J B 1995-04--11

Av Jeanette - 4 december 2011 21:53

Nu För nu behöver du inte tänka på vad du skulle

behöva ta ansvar för!

Nu kan du leva ditt liv som du borde,

jag står inte i vägen för att du ska kunna leva ditt liv,

 vilket jag inte

hade tänkt ändå!

även om jag hade behållit vårat barn!

Jag hade velat haft ett liv med dig

och med vårat barn men du är

fortfarande för ung och ska kunna

få leva ditt liv!

vill inte att du ska bli fast med mig på

grund av ett barn, för

 jag vet att du skulle aldrig lämna mig

om du visste att jag bar ditt barn!

Jag gör hellre det jag måste för

det är bäst för dig! hoppas om du nånsin

får veta vad jag gjort att du förlåter

mig för att jag gjorde det jag gjorde av kärlek

till dig!

för jag skulle aldrig vilja förstöra ditt liv!

jag älskar dig för mycket för det!

                  mean-jean


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 4 december 2011 22:08

Ärligt jag vet inte en hur eller var jag ska börja!           jo jag kan börja med hur gammal jag var! 15 år var jag när en utav mina kompisar tog de sista av det jag hade kvar av min barndom, ok många kan ju säkert säga som kände mig då at...

Av Jeanette - 4 december 2011 21:45

Du min älskade ge mig några vackra ord, som jag kan spara! Jag ska låsa in dom som smycken i ett litet skrin. Ta fram i bland,njuta, glädjas, minnas din gåva! Så du några ord är du snäll, eller bara en liten tanke!             m...

Av Jeanette - 4 december 2011 21:25

Jag sluter mina ögon genast är du där som skuggan av en dröm vacker och öm. Som i en film som spelas upp, Ditt leende, dina ögon, dina händer! Allt hos dig älskar jag. Din  röst- dina ord till mig blir min tröst. Jag lever på ögonbl...

Av Jeanette - 4 december 2011 21:09

Varför vågar jag inte tala om för dig hur jag känner?Och jag ska föreställa en vuxen människa HA!! Larvigt va? JO jag kan vara väldigt larvig, barnslig och väldigt , väldigt feg.  Allafall när det gäller att prata om känslor och när det gäller ...

Av Jeanette - 23 november 2011 21:13

Allting är så svart livet känns så meningslöst. varför? Allting borde vara ljust, livet borde kännas underbart! Men varför gör det inte det? varför har jag just hamnat i denna svacka? tankarna bara rullar runt, som om det var kaos i...

...

Presentation

jag ,jag och jag, och mitt liv!!!!!!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar jag läser

RSS

Besöksstatistik

jag,jag och jag, sen resten av den här lilla


Ovido - Quiz & Flashcards